Uscita e contenuto boosters MC
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
La Fantasy Flight Games ha annunciato alcune nuove uscite che saranno spedite per Marzo 2009:
* Tide of Iron: Map Expansion Pack #1 $29.95
* Mutant Chronicles: Mercurian Spawn Warpack $14.95
* Mutant Chronicles: Free Marine Hero Warpack $9.95
* Mutant Chronicles: Undead/Cursed Legionnaires Warpack $14.95
			
			
									
						
							* Tide of Iron: Map Expansion Pack #1 $29.95
* Mutant Chronicles: Mercurian Spawn Warpack $14.95
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Mercurian Spawn Warpack? ma sono solo le miniature che ci sono nelle carte del set base o anche altre (il maculator?)
			
			
									
						
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Sono arrivate: ma quanto sono belle 
			
			
									
						
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
le vedi all'inizio del topicMORTE975 ha scritto:Far vedere qualche foto?
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Ho trovato una foto di Undying Legion Warpack.
Purtroppo non riesco a postarla QUI !!!!!
			
			
									
						
										
						Purtroppo non riesco a postarla QUI !!!!!
- halakay
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Aggiornato il post iniziale  
			
			
									
						
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
alcuni promettono bene, ma vedo che ci sono già quelli della prossima serie 
			
			
									
						
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Sto sbavando... 
Due domande:
1) il Pack "MC19Archinquisitor Nikodemus: Archinquisitor Nikodemus" non è uscito insieme gli altri a Novembre... Perchè?
2) Le nuove miniature proposte ad inizio post quando usciranno?
			
			
									
						
							Due domande:
1) il Pack "MC19Archinquisitor Nikodemus: Archinquisitor Nikodemus" non è uscito insieme gli altri a Novembre... Perchè?
2) Le nuove miniature proposte ad inizio post quando usciranno?
La Realtà, per come la intendiamo, è una menzogna. Il mondo che vediamo intorno a noi è un’illusione che nasconde l’orribile realtà, un’illusione creata per tenere l’umanità sotto controllo e impedirne il Risveglio
			
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
credo che le personalità delle corporazioni usciranno tutte assiemeEmilius ha scritto:Sto sbavando...
Due domande:
1) il Pack "MC19Archinquisitor Nikodemus: Archinquisitor Nikodemus" non è uscito insieme gli altri a Novembre... Perchè?
2) Le nuove miniature proposte ad inizio post quando usciranno?
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
A dicenbre non uscirà nulla?
			
			
									
						
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
belle notizie anche se i prezzi cominciano a salire per una sola unità 
			
			
									
						
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Oh my gold!halakay ha scritto:http://new.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=303
Bellissimo!
Beh considera che nel pack, a quanto ho capito, ci sono anche nuove carte e nuovi segnalinipersivall ha scritto:belle notizie anche se i prezzi cominciano a salire per una sola unità
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						Re: Uscita e contenuto boosters MC
Hala io so che tu ce l'hai 
Dai posta le immagine delle carte di riferimento di queste due miniature
			
			
									
						
							Dai posta le immagine delle carte di riferimento di queste due miniature
La Realtà, per come la intendiamo, è una menzogna. Il mondo che vediamo intorno a noi è un’illusione che nasconde l’orribile realtà, un’illusione creata per tenere l’umanità sotto controllo e impedirne il Risveglio
			
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
vero, però è sempre solo un'unità e quindi un esercito comincia a diventare costoso e poi quando ne ho due mi trovo con i doppioni dele carteEmilius ha scritto:Beh considera che nel pack, a quanto ho capito, ci sono anche nuove carte e nuovi segnalinipersivall ha scritto:belle notizie anche se i prezzi cominciano a salire per una sola unità![]()
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
http://boardgamegeek.com/image/365026
http://boardgamegeek.com/image/365021
Karak tira 3 Dadi Blu con 1 Ritiro e Precisione +2. Ha 4 Punti Vita, 3 Icone Ilian, 1 Arcane e 1 Oscura Simmetria.
Il Golem tira 2 Dadi Gialli.
Nelle immagini sul sito della FFG potete intravedere anche i Dadi di Attacco dei Cursed Legionaries.
Karaks Command Cards:
Dark Discipline - Gold (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
Limit 1 per army. Play when you activate Karak the Keeper. Attach this card to Karak the Keeper’s unit reference card. If Karak the keeper is destroyed, discard this card from play.While Dark Discipline is attached, Karak the Keeper gets an additional action each time he is activated.
Guardian Spirit – Silver (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
Limit 1 per army. Play when you activate Karak the Keeper. Attach this card to Karak the Keeper’s unit reference card. If Karak the keeper is destroyed, discard this card from play.While Guardian Spirit is attached, Karak the Keeper gains 4 additional points of health.
Void Walker - Bronze (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
Limit 1 per army. Play when you activate Karak the Keeper. Attach this card to Karak the Keeper’s unit reference card. If Karak the keeper is destroyed, discard this card from play.
While Void Walker is attached, Karak the Keeper gains Flying and Dodge 1.
Shadow Cloak - Bronze (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
Limit 1 per army. Play when you activate Karak the Keeper. Attach this card to Karak the Keeper’s unit reference card. If Karak the keeper is destroyed, discard this card from play.
Karak the Keeper gains infiltrate while Shadow Cloak is attached,
Soul Possession - Gold (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
You get 4 of these when you buy Karak
Play if Karak the Keeper has been destroyed.
Destroy one of your unactivated Brotherhood figures to return Karak the Keeper to play on any two legal empty hexes in your deployment zone.
The Command Cards that come with the Golem are:
Through the Void – Bronze (Requires 1 Ilian) – Buy back 3 Bronze
Play before the chosen unit attacks
Double the highest rolled accuracy value when determining accuracy for this attack.
Summon Golem – Bronze (Requires 3 Ilian) – Buyback 1 Bronze
Play as an action for the chosen unit
Chose an unactivated GOLEM unit in your army. Place that uit on any unoccupied hex in the chosen unit’s LOS
Shattering Blow – Gold (Requires 1 Ilian)
Play as an action for the chosen unit
Choose an adjacent enemy figure with at least 1 ice token. Destroy that figure
Freezing Wind – Silver (Requires 2 Ilian)
Play as an action for the chosen unit
Roll 3 green (light ranged) dice against an enemy unit in LOS of the chosen unit. If you have enough accuracy to hit the target, place an ice token on that unit (no damage is scored with this attack). (A unit’s movement and damage are reduced by 1 for each ice token it has.)
Ice Storm – Bronze (Requires 1 Ilian) – Buyback 1 Bronze
Play as an action for the chosen unit
Place an ice terrain marker on any unoccupied hex in the LOS of the chosen unit. That hex is now considered hindering terrain.
(It was ruled at the tournament that if the ice terrain was placed on cover then the hex was both cover and hindering terrain.)
Chill Touch – Silver (Requires 1 Ilian)
Play before the chosen figure attacks an adjacent enemy
Roll an additional red (light melee) die for this attack. If the attack hits, the target cannot be activated on its controller’s next turn.
Through the Void – Bronze (Requires 1 Ilian)
Play before the chosen unit attacks
Double the highest rolled accuracy value when determining accuracy for this attack.
IMPRESSIONANTE...!!!
  
  
			
			
									
						
										
						http://boardgamegeek.com/image/365021
Karak tira 3 Dadi Blu con 1 Ritiro e Precisione +2. Ha 4 Punti Vita, 3 Icone Ilian, 1 Arcane e 1 Oscura Simmetria.
Il Golem tira 2 Dadi Gialli.
Nelle immagini sul sito della FFG potete intravedere anche i Dadi di Attacco dei Cursed Legionaries.
Karaks Command Cards:
Dark Discipline - Gold (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
Limit 1 per army. Play when you activate Karak the Keeper. Attach this card to Karak the Keeper’s unit reference card. If Karak the keeper is destroyed, discard this card from play.While Dark Discipline is attached, Karak the Keeper gets an additional action each time he is activated.
Guardian Spirit – Silver (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
Limit 1 per army. Play when you activate Karak the Keeper. Attach this card to Karak the Keeper’s unit reference card. If Karak the keeper is destroyed, discard this card from play.While Guardian Spirit is attached, Karak the Keeper gains 4 additional points of health.
Void Walker - Bronze (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
Limit 1 per army. Play when you activate Karak the Keeper. Attach this card to Karak the Keeper’s unit reference card. If Karak the keeper is destroyed, discard this card from play.
While Void Walker is attached, Karak the Keeper gains Flying and Dodge 1.
Shadow Cloak - Bronze (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
Limit 1 per army. Play when you activate Karak the Keeper. Attach this card to Karak the Keeper’s unit reference card. If Karak the keeper is destroyed, discard this card from play.
Karak the Keeper gains infiltrate while Shadow Cloak is attached,
Soul Possession - Gold (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
You get 4 of these when you buy Karak
Play if Karak the Keeper has been destroyed.
Destroy one of your unactivated Brotherhood figures to return Karak the Keeper to play on any two legal empty hexes in your deployment zone.
The Command Cards that come with the Golem are:
Through the Void – Bronze (Requires 1 Ilian) – Buy back 3 Bronze
Play before the chosen unit attacks
Double the highest rolled accuracy value when determining accuracy for this attack.
Summon Golem – Bronze (Requires 3 Ilian) – Buyback 1 Bronze
Play as an action for the chosen unit
Chose an unactivated GOLEM unit in your army. Place that uit on any unoccupied hex in the chosen unit’s LOS
Shattering Blow – Gold (Requires 1 Ilian)
Play as an action for the chosen unit
Choose an adjacent enemy figure with at least 1 ice token. Destroy that figure
Freezing Wind – Silver (Requires 2 Ilian)
Play as an action for the chosen unit
Roll 3 green (light ranged) dice against an enemy unit in LOS of the chosen unit. If you have enough accuracy to hit the target, place an ice token on that unit (no damage is scored with this attack). (A unit’s movement and damage are reduced by 1 for each ice token it has.)
Ice Storm – Bronze (Requires 1 Ilian) – Buyback 1 Bronze
Play as an action for the chosen unit
Place an ice terrain marker on any unoccupied hex in the LOS of the chosen unit. That hex is now considered hindering terrain.
(It was ruled at the tournament that if the ice terrain was placed on cover then the hex was both cover and hindering terrain.)
Chill Touch – Silver (Requires 1 Ilian)
Play before the chosen figure attacks an adjacent enemy
Roll an additional red (light melee) die for this attack. If the attack hits, the target cannot be activated on its controller’s next turn.
Through the Void – Bronze (Requires 1 Ilian)
Play before the chosen unit attacks
Double the highest rolled accuracy value when determining accuracy for this attack.
IMPRESSIONANTE...!!!
Re: Uscita e contenuto boosters MC
Grazie Davide
Ma Karak è devastante con queste carte dedicate solo a lui!
Potrebbe combattere da solo contro un intero esercito!!
			
			
									
						
							Ma Karak è devastante con queste carte dedicate solo a lui!
Potrebbe combattere da solo contro un intero esercito!!
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Sarà, ma è sempre uno 
			
			
									
						
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Evviva Ilian!!!! 
purtroppo mi dà però l'impressione d iuno squlibrio nel gioco... karak diveta un carroarmato 8 ferite 8
Un dubbio:
Soul Possession - Gold (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
You get 4 of these when you buy Karak
Play if Karak the Keeper has been destroyed.
Destroy one of your unactivated Brotherhood figures to return Karak the Keeper to play on any two legal empty hexes in your deployment zone.
da quantro capisco posso schierare un esercito ol + fratellanza ??
			
			
									
						
										
						purtroppo mi dà però l'impressione d iuno squlibrio nel gioco... karak diveta un carroarmato 8 ferite 8
Un dubbio:
Soul Possession - Gold (Requires 3 Ilian, Arcane and Dark Symmetry)
You get 4 of these when you buy Karak
Play if Karak the Keeper has been destroyed.
Destroy one of your unactivated Brotherhood figures to return Karak the Keeper to play on any two legal empty hexes in your deployment zone.
da quantro capisco posso schierare un esercito ol + fratellanza ??
Re: Uscita e contenuto boosters MC
Infatti, l'avevo notato anch'io sta cosa....
Forse la carta è stata riportata male
			
			
									
						
							Forse la carta è stata riportata male
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Re: Uscita e contenuto boosters MC
Karak permette di poter giocare miniature della Fratellanza non Personalità in eserciti O.L. 